Ledelse er en kunstart. Ledelse er også sørge for, at de ansatte har det godt og trives, så de har rammerne til udføre deres job tilfredsstillende, mod et fælles mål.
Tryk på de blå links herunder og du kommer til den side, hvor emnet bliver uddybet.
➡️ Langsommelighed og pauser er sundt, også på arbejdspladsen
➡️ Voksenmobning giver dårligt arbejdsmiljø
➡️ Onboarding – byd den nye ansatte rigtig velkommen
➡️ Trivsel på arbejdspladsen skaber øget præstation
➡️ Psykologisk Tryghed skaber arbejdsglæde
➡️ Kropssprog er IKKE 97% af din kommunikation. Det er en myte
➡️ En dygtig leder, har disse 10 gode egenskaber
➡️ Lær om god selvledelse
➡️ Her er, hvad de ansatte nogen gange må lytte til, og dét er ikke altid positiv
➡️ Stress på jobbet?
➡️ Stress og depression på arbejdspladsen
➡️ Omsorg overfor de ansatte, øger indtjeningen og nedsætter fraværet
➡️ Er der brokkeri på arbejdspladsen?
➡️ Håndtering af kritik på arbejdspladsen
➡️ God ledelse kræver et godt håndværk og tid
➡️ Ledelse er ikke altid raketvidenskab
➡️ Hvis der er stress på jobbet, har du, som leder, et stort ansvar
➡️ Med styrkebaseret ledelse, vil du kunne øge engagementet med op til 8 gange blandt dine ansatte
➡️ Du kan også lede med kaffen i hånden
Har du brug for en samtale, så er du velkommen til at kontakte mig på Niels@andtalk.dk og booke en gratis forsamtale.